Wij denken met U mee en zoeken naar oplossingen voor U

Historiek
Hugo Decker Accounting

Hugo Decker
Oprichter & zaakvoerder

Hugo Decker Accountants werd gesticht 1986 door Hugo Decker. Door de jarenlange inzet en het harde werk, kende het bedrijf een sterke groei. Hugo staat altijd klaar om te innoveren in de nieuwste technologieën en trachtte telkens de efficiëntie te verhogen zodat u als klant hiervan optimaal kan meegenieten.

Management

Hugo Decker
Oprichter & zaakvoerder
Carine Lamot
BIBF Boekhoudster & fiscalist

Tot wie richten
wij ons?

Bent u een startende eenmanszaak of vennootschap, dan kunnen wij voor u mee het juiste pad bewandelen. Door onze expertise en ervaringen kunnen wij u helpen de juiste keuzes te maken voor de toekomst.

Voor reeds bestaande vennootschappen kunnen wij ook het verschil maken door u bij te staan bij bemiddeling voor nieuwe kredieten, opmaken van contracten op maat, de groei van uw vennootschap en zoveel meer.

Horeca behoort niet tot ons cliënteel omwille van de beperkte ervaring in deze branche. Hiervoor verwijzen we liever door naar gespecialiseerde kantoren.

Hoe gaan we te werk?

Wij trachten samen met u een kader te creëren waar u als zelfstandige of uw onderneming zowel in kan groeien als op kan terugvallen.

Bij elke bespreking wordt er rekening gehouden met uw wensen, uw huidige situatie en uw toekomstvisie. Samen bekijken we de mogelijkheden en strategieën om uw droom waar te maken. Ook houden we rekening met uw persoonlijke situatie zodat zowel op professioneel als privé vlak de juiste keuzes kunnen gemaakt worden.

U krijgt bij ons een persoonlijke dossierbeheerder toegewezen. U kan met uw vragen steeds bij hem of haar terecht. De besprekingen, op kantoor of bij u, gebeuren steeds door Hugo zelf. Door zijn jarenlange ervaring en zijn uitgebreide vakkennis kan hij een oplossing vinden voor u problemen.

Hoe wij op lange termijn denken

  • Elke maand of kwartaal uw documenten binnenbrengen? U kan deze inscannen en opladen of zelfs een foto nemen met uw smartphone en meteen opladen;
  • Wij verwerken bankafschriften volledig automatisch. Dit bespaart ons veel tijd en u veel geld;
  • U hebt een digitaal archief ter beschikking waarin u de kerncijfers van uw onderneming en alle gerelateerde documenten kan raadplegen; bijkomende ondersteuning voor smartphone's en tablets.
  • U kan zo de laatst beschikbare cijfers overal raadplegen.

Overzicht van onze diensten

  • Boekhoudkundige automatisering
  • Fiscale ondersteuning
  • Startersbegeleiding
  • Successieplanning en bedrijfsopvolging
  • Fiscale optimalisatie
  • Extern Advies
  • Herstructureringen
  • Externe Audit

Maak kennis met ons team

Stuk voor stuk professionals die elke dag ijveren om de beste in hun vak te zijn.

Hugo Decker
Hugo Decker
Oprichter & zaakvoerder
Carine Lamot
Carine Lamot
BIBF Boekhoudster - Fiscalist
Stijn Buyens
Stijn Buyens
Stagiair accountant - Belastingsconsulent
Yannick Van Schil
Yannick Van Schil
Dossierbeheerder & Verantwoordelijke digitalisatie
Joy Schoepen
Boekhoudkundig medewerkster
Axelle Mentior
Secretariaat
Hugo jr Decker
Hugo jr Decker
Webbeheerder